.: Rödspätta, Stå & Räkningar :.

Här är alde när hon vaknade förut vid lunch :)

Dagens lunch bestod av Rödspätta och potatis. Den gillar Alde mest av alla fiskrätter, så den slank ner på ett par minuter =)

Efter maten så blev det lite övningar och massa lek, som vanligt. Vi har ju ingen bil idag heller (suck), men ikväll så! så får vi hem våran volvo=) O vagnen som ligger däri med;) Resten av veckan är ju fullspäckad så det är ju behövligt när det är ett sånt här väder. Här står Alde lite..

Alde somnade sen igen vid 15, och vaknade nyss. Så nu är det full rulle här hemma igen. När Alde sov så hann jag göra mina övningar som jag skulle ha börjat med för läääänge sen. För min rygg och hållning, men nu jäklar! Måste ju börja nån gång innan min sömn blir minimal totalt. Så jag klappar mig poå ryggen och ska nu fortsätta göra dom VARJE dag. Måste ta mig den tiden. Sen har jag betalat massa räkningar, vi har beställt lite till våran ps3:a :) Så pengarna går åt:P
Nu ska jag byta på Alde...det luktar ända hit så jag vet exakt vad hon har gjort....Snart kommer Jens hem, vi har saknat honom så!

Later on.....


Kommentarer
Postat av: malin - mamma till nova ♥

det är fler som har sagt att det inte går att kommentera det översta inlägget. konstigt men det har ju varit krångel med att kommentera på blogg.se. får hoppas det funkar snart igen.



ja idag testade jag ge henne köttfärsås med spagetti från 8 mån utan att ha mixat det och hon mumsa i sig hela burken :) så det är ju jätte bra. det tar nog en stund innan de lär sig.



okej, det har jag inte heller sett förut. har du testat om sprayen funkar bra?



ja okej det var ju ett tag sen då. vi var på bvc sist för 2 veckor sedan ungefär så det var ju inte så länge sen.

i början gav dom oss tider efter varje gång vi var dit men nu har hon inte gjort det utan ringt oss senare och bokat nästa tid.

har iallafall pratat med bvc idag och hon sa att det inte var någon fara. bara nova verkar må bra och dricker bra och att det inte är

diarré och det är de ju inte. det kan bli så när man börjar med mera mat också. så det var ju skönt att höra.



den här veckan har vi ingenting planerat än faktiskt. har funderat på att börja gå på öppna förskolan eller babycafé med nova så man får träffa andra barn och deras föräldrar. verkar mysigt :)

har du varit på sånt med Alde?



vad gör ni annars om dagarna då?



vad duktig Alde är som kan stå med lära gå vagnen själv. jag vågar inte riktigt släppa Nova än så jag håller i henne när hon tar några steg med den.



kramar

2010-02-01 @ 18:45:01
URL: http://malinnpeterson.blogg.se/
Postat av: Jessica-Mamma till Leia

Va gullig hon är :-) Roligt med videor, men är själv kass på att filma..



sv: Jag gillar lättlästa böcker faktiskt men som ändå är spännande och där det händer mycket.. Men har svårt för dom här riktigt vuxenböckerna, så läser hellre en ungdomsbok..;) sj ?? KRAM

2010-02-01 @ 20:28:22
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0