.: Onsdagen :.

Det var en städdag, jag gick nog från tidig morgon till sen kvälll och plockade och donade. Så det kändes så hårt i kroppen som jag tidigare skrev...men jag får skylla mig själv lite så är lite åt en perfektionist..
O jag vet att det är dumt, men jag bättrar mig aldrig. Jag sätdar ju stor sätt varje dag, och dammar en gång i veckan (torsdagar) Men det blir ju en del iaf, men jag dammade och så isf torsdagen för då är jag upptagen med annat.
Alde vaknade ju vid 5 dagen innan, men idag passade hon på att fira och va ledsen vid 4 istället....hua. Jäkla tänder, men det är bara o hålla ut ett par dagar till den dyker upp. För det blir ju så, för Alde har ju aldrig krånglat med sömnen innan och sover klockrent, men nu kan jag förstå att hon sover dåligt...kan inte alls va skönt och hon ör ju så ledsen så det skär i hjärtat. Men jag hämtar ju alltid henne och så myser vi vidare i våran säng o sen sover ett tag iaf. Tog inte så mycket bilder under dagen, men det har ju sina förklaringar...
På kvällen kl 17.15 så var vi till fotogarfen, mötte upp Jens och valde ut bilderna som vi ville ha i hennes album.
Det är 4 bilder osm ingår i detta pris, sist valde vi 5 och nu blev det 6 st....det är ju såååå svårt att välja. Men vi var jätte nöjda och det ska bli så roligt o se när de är klara. De skulle visdt bli de redan på fredag nästa vecka. Så när lönen kommer så går vi dit direkt =) Jag ska försöka ta kort på bilderna.

Här är lite bilder under dagen...
Frukost

Tog den lilla kameran o tog lite bilder..



Talk To The Hand...

Mammas och Pappas favorit!

Alde leker med sina leksaker som ligger i den nya korgen.
Hon gillade korgen mest....




Här är det vällingsdags. O det sköter pappsen alltid, det gör han bäst =)


Alde var jätte trött på kvällen o somnade rätt tidigt. Jag fortsatte o plocka o dona lite, har även idag hammrat fast alla kablar med sånna där listfästen. Så nu är allt sånt klart, o sen så satte jag även upp en fuskrullgardin i v-rummet med =) Det blev bra, gillar sånt!
Så var våran onsdag...
Skriver sen o berättar mer om hur dagen blev. Det var så skoj!

Later on...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hm...tror man kanske kan likna en medicinsk abort emd ett missfall...hade ju missfall förra året...eller ja 2008... och det gjorde inte jätteont...dock massa äckelblod o klumpar o vidrigt skit... får se, har inte ens fått tag på nån än fast jag ringt som en fi**a på både kvinnokliniken och MVC... hatar sjukvården...!

2010-02-11 @ 18:22:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0