.: Nöjd :.

Med bloggen....

Men nu hinner jag inte blogga...tar det i morgon =)
Må väl!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hehe ja han kommer väl bli lika kamerakåt som mig... bara det att han är lite våldsam med kameran...barnen i dag har ingen inblick i värde på saker har jag lagt märke till;)



Ja prcis...haha nej gud nej, finns väl inte ett annat ställe som skulle ringa upp...speciellt itne f-kassan, de är väl bara glada om de slipper prata;)

2010-02-16 @ 22:32:26
Postat av: malin - mamma till nova ♥

vad fin bloggen blev!!



tack så mkt. var in på sidan och kikade lite :)

har varit missnöjd med korten från fujidirekt ibland så kanske ska ge denna ett försök nästa gång man beställer kort :)



ja det tycker jag absolut.

vi brukar ta 1 dag på helgen då vi äter lite onyttig, men det är bara för att man ska orka. ibland måste man få unna sig lite men bara det inte blir för mycket för då är man fast igen. ja det är jag och min sambo som håller på med detta :)



svårast för mig är att inte äta på kvällarna, då är jag sugen på allt och framförallt något sött. men dagarna går jätte enkelt.



kram kram =)

2010-02-16 @ 23:54:21
URL: http://malinnpeterson.blogg.se/
Postat av: Malin & Tuva♥

Ja vi förlovade oss på Peters 30 års dag i somras.. =) Men bröllops fronten har vi inte pratat riktigt om.. kramis

2010-02-17 @ 07:43:14
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0