.: Lördagsmorgon :.

Alde somnade runt 20.30 igår och vaknade 7.00 i morse. Jag vaknade såklart innan och undrade om hon vaknat. det är väl något inställt man har i kroppen antar jag (sen gör ju ryggen ont såklart). O bara fem minuter efter så vaknade hon, hon skriker aldrig utan ligger o sjunger lite. Duktig tjej!
Jag bytte på henne först o sen gick vi in till vårat sovrum, o sen ammade jag henne och vi båda somnade om direkt.
Alde vaknade rätt tidigt (typiskt när det är helg) HAHA. Så 8.45 ville hon upp, vi lekte lite i sängen o busade innan vi gick upp. Hon hade fått världens hår-tova igen...hon får det titt som tätt :)
Sen var det dags för frukost! Idag fick hon fullkornsgröt för första gången, och vi ska nu även ge henne fullkornsvälling.
Här har hon just ätit sin gröt och äter på sitt rån.


Kolla tussen....hua!


Så här ser det ut vid våran spis...skyddat och klart :)

Sen åkte kläderna på och Alde satt lite i sin gåstol medans mamma och pappa åt lite frukost..


Trött och kliar sig i ögonen...

Kl 10.45 så somnade lilla gumman, hon var jätte trött. Vi ska kolla lite på tv, sen finns det lite att göra. Jens ska gå ner och koppla in bilstolen (igen), vi var ju tvugna att ta bort den när vi lämnade in bilen så de kunde fixade fläkten. Sen ska vi handla lite senare, så jag ska duscha strax o göra mig lite lördagsfin :)

Later on...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0