.: I´m A Big Big Girl :.

Vi kom hem för en liten stund sen från BVC. Vi var ju på 8 månaders kontrollen och ska inte dit förrens hon är 10 månader...vad tiden går fort!

Våran lilla tjej vägde idag 8120g och var 69,5cm lång
Huvudomfånget var på 43,5


Allt såg kanon ut och hin utveckas i bra takt. Hon var väldigt imponerad av att hon aldrig har varit sjuk ännu, nu är hon pytte snorig, men det är inget som märks alls. Så det fick hon eloge för.

Nu ska jag få i mig något, vi ska till öpnna sen.
Later on...

Kommentarer
Postat av: malin - mamma till nova ♥

tråkigt att min blogg krånglar. mina inlägg uppdateras inte heller på en gång utan det tar kanske en kvart innan de publiceras.



jo de gör ju de. det är ju verkligen stor skillnad mot för bara 2 månader sedan.

nu är det ju verkligen full fart på dem små! ja jag tycker spagettin är lite väl stora bitar men.

ja det är verkligen en favorit. hon är väldigt förtjust i lasagne också, som sin mor ;)

nova blir också galen vid matbordet haha. fast det blir hon vid varje måltid.

är man inte där med skeden direkt så blir hon arg. och när man gör i ordning maten ska det helst nyss vara klart,

inte vill hon sitta och vänta heller :) hehe



ja okej. det kanske är samma här att det bara är babycafé för dem under 8 månader.

det måste jag ta reda på. ja vi har inte vågat oss dit tidigare pga influensan och det som var förut så vi ville avvakta.

men nu vill jag testa gå dit. vore så roligt att träffa andra föräldrar också.

jag hoppas också på att kunna träffa någon här uppe som är mamma, för än så länge har jag inte gjort det.

åh vad roligt att ni fortfarande träffas som var med i föräldragruppen.

själv hann jag aldrig gå på det för nova kom då vi skulle ha börjat där.



okej men det kommer nog snart. nova gick inte heller nånstans i början hon bara lekte med brickan framför.

men nu är hon överallt här hemma :)



vad skönt med massage! men inte vidare skönt att ha ont i ischias kan jag tänka mig /:



kramar



ser att ni varit på bvc nu :) hoppas ni får en trevlig dag på öppna förskolan!

2010-02-02 @ 13:21:00
URL: http://malinnpeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0