.: Helgens bravader :.

Nu ligger jag lite efter här, men jag har ärligt inte haft lust eller ork att blogga. Vi har myst hela familjen i helgen, kollat på OS, njutit av god mat, haft besök och bara slappat.
Jag skriver kort om dagarna....

Fredag
¤
Vaknade runt 9 tiden
¤ Mysdag hemma
¤ Jag städa lite och plockade
¤ Jag gick och handlade när Jens kom hem
¤ Jens lumparkompisar Johan och Martin kom och hälsade på och sover över
¤ Hockeykväll!
¤ Pizza!!
Dagens bilder i ordning:


Alde vinkar...



Frukost tajm!

Den där ska hon alltid grejja med...


Lite lek innan påklädning...






Bollen är kul!!





Gosunge!!!




Lördag
¤ Sovmorgon till 10
¤ Det hade kommit fruktansvärt mycket snö
¤ Grabbarna åkte hem
¤ Jens får gräva fram bilen
¤ Vi stannar inne hela dagen
¤ Jag handlade på kvällen
¤ Vi gjorde iordning lite god mat
¤ OS och massa myyyys!

Dags för Frulle

Lycka!


Lite lek och bus




Snart dags för lite mat, mamma diskar lite först.....



Kolla på Jens...han ska ut med bilen. hade vi inte tagit ut den då, då hade det gått illa för det kom ju mer snö sen. Det kom nämligen en plog och skulle ta bort snö på våran parkering, så Jens hann ut. Traktorn hjälpte även Jens att dra ut bilen, för han kom inte loss.




En rolig grej, en av lekplateserna i vårat område, precis utanför oss, där finns det en sån där groda som man kan rida på....ser ni den? HAHA (kan tillägga att grodan är borta nu under måndagen)

Dags för Lunch

Så här brukar hon göra och leka tittut...tur att hon gör så INNAN maten:P

Färdig!


Hon älskar masken...eller ja...snöret...



Lite sött i korgstolen






Kvällen kom och Alde kryper runt som alltid. Sen började hon bli lite trött...

Lilla gumman! Sen gick vi och la oss, hon somnar så bra nuförtiden.

Vi tittade på OS och åt god mat. Myyyys hela kvällen/natten

Söndag
¤ Sovmorgon igen...till 10.20
¤ Insnöade
¤ Mys hela dagen
¤ Massa bus och lek med våran sötis
¤ OS
¤ Sista dagen innan diet
¤ Det blev chickennuggets på kvällen som avslutning :)

Alde har hittat en favoritleksak...

En mjuk och go gubbe som Jens lekte med när han var lika liten som Alde. Det är verkligen jätte skoj att ha sånna saker sparade till ens egna barn ♥


Den här bilden blev så klockren, men tyvärr suddig :S



Söndagen var jätte lugn och hela helgen var underbar som alltid. Jag tog dock inte så mycket bilder som jag brukar, men det kan ju bli så ibland :)

Det fick bli mer bilder denna gång, men orkar inte skriva ikapp allt nu.

Nu ska jag skriva om måndagen, börjar på min diet och nyttig kost.
NU JÄKLAR!

Later on...

Kommentarer
Postat av: Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

ja :D



haha klaga får man göra. nu har snön legat tillräckligt länge tycker jag. och 22 minus där gick gränsen :P haha



hopaps du haft en toppen dag



kram

2010-02-22 @ 23:47:59
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0