.: Favoriter i repris :.

Jag har hittat två plagg som Alde hade i storlek 56 som jag bara ÄLSKADE. Hon var så söt i dom och nu har jag hittad dom i båda 80! Jag blev så glad...dessa är det :)

En finstickad tunika/klänning, här har Alde den på sig...lilla Aldis...

Och i storlek 80, vann den för 32kr

Och sen en tröja med härliga ljusa färger på


O här hittade jag visserligen ett paket med fler tröjor, men ville bara ha favoriten. Men de andra var fina de med faktiskt. =) Vann dom för 42 kr


Det blev vi glada för!!

Kommentarer
Postat av: Jessica-mamma till Leia

Jätte fina kläder... Gillade färgerna på tröjan.. KRAM

2010-02-08 @ 11:49:49
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Postat av: Jessica-mamma till Leia

Vi gör inte så mkt just nu. Har precis dammsugat lite. :-.) Tänkte ja skulle se blåsningen på datorn nu när Leia snart ska sova middag.. KRAM

2010-02-08 @ 12:59:08
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Postat av: malin - mamma till nova ♥

vi har inte säkrat så mycket här hemma än, men det ska vi göra så snart som möjligt. det enda vi gjort är att gömma undan en del sladdar som hon kan få tag på.

har tänkt köpa hörnskydd till soffbordet och låd/skåp spärr. men än så länge har hon inte börjat öppna några skåp men det dröjer väll inte förens hon lär sig det för hon har försökt men når inte riktigt än.



å, va fin tunika och tröja! :)

2010-02-08 @ 17:02:33
URL: http://malinnpeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0