.: Bvc, Öppna & Ischias :.

Det blir inget långt inlägg idag för nu går ögonen i kors på mig, och klockan är bara 18:46 nu när jag skriver.
Dagen har varit jobbig och stressig men väldig rolig oxå.
Jag vaknade runt 8:30, Alde sov fortfarande medans jag duschade och gjorde mig i ordning.
Sen vaknade Alde typ 10 min innan vi behövde åka, ner till bilen, skottade av och sen åkte vi iväg till BVC.
Jag skrev tidigare vad Alde vägde o så :) Stora tjejen nu verkligen, vad fort det går. Tanken slog mig att nu är hon verkligen närmare 1 år än vad hon var när hon föddes.
Jag grät nästan varje steg jag tog....jag har nämligen skit ont i min ischias. Det kom igår kväll, men den där smärtan har jag aldrig känt av förut. Jag kunde inte ens bära Alde eller ta ett normal steg. Sova kunde jag ju såklart inte heller. SUCK OCH STÖN! Ryggen är ju inte heller bra så detta känns inte bra! Men men, det var bara att ta lite alvedon och den hålla god min och åka.
När vi kom hem igen så åt Alde lite gröt och sen så somnade hon nästan direkt.
Jag passade på att göra mina övningar o sätta mig ner en stund. Sen var det dags igen, vi åkte iväg till Öppna förskolan =) Idag var det masa barn där och det var sista gången vi var där, eller ja, på Babycafét för det är bara till 8 månader. Så nu kan vi vara där alla dagar med blandade åldrar.
Här har Alde precis ätit lite mat efter sångstunden
Söta Embla
Sen åkte vi hem vid 16, och åkte förbi Ica för vi behövde handla lite och sen så hämtade jag ut lite paket från Tradera. De här hade vi vunnit:
Ett par tuffa Jeans
En rosa tjockare kofta, en långärmad tröja och en brun kofta/bolero. Alla dessa fick vi för 55kr.
O sen en fleeceoverall i 74/80, fick den för 20kr

Alde var så trött när vi kom hem så hon slocknade direkt, blev ju lite knas nu när vi var borta o så med sömnen. Men men, det får gå för idag.
Vi har ätit och grejjat här hemma och nu ska jag gosa med mina älsklingar innan jag däckar...för det kommer jag göra!
I morgon kommer Hanna och Embla, sen ska vi träffa alla i föräldragruppen =)
Må väl!

Kommentarer
Postat av: Jessica-Mamma till Leia

Vilka fina kläder.. KRAM

2010-02-03 @ 11:14:41
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Postat av: Jessica-Mamma till Leia

sv: Vet inte var dom är köpta. Fråga http://familjenjohanssson.blogg.se Hon köpte dom till mig.. hehe..



KRAM

2010-02-03 @ 21:15:36
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Postat av: malin - mamma till nova ♥

Novis tackar så mycket :) Och grattis Alde på 8 månaders dagen!



ja men det låter ju bra det. jag kollade upp det där med vilken ålder de hade på babycafé här och det var mellan 0-1 år :) så nästa torsdag ska vi nog göra ett besök dit!



gör så du :) är också rätt trött ikväll fastän vi inte gjort något speciellt idag. så det blir nog tidigt i säng ikväll.



ha en fortsatt trevlig kväll :) kramkram

2010-02-03 @ 21:42:20
URL: http://malinnpeterson.blogg.se/
Postat av: Margona

Ja de är sjukt alltså vad tiden går, men underbart o;P



ja jo men jag va ju dit för ett tag sen själv o enbart vägde, va ingen där då, men dom kan ju liksom ringa o säga nått iaf?! Aja int så mycket o göra:)



Gud så fina bilder, Tänkte på att ni skulle ses i föräldra gruppen, är de gruppen som ni fick i innan ni fick alde?:) Om vad skoj att ni har kontakt:)



Hoppas dagen har varit bra.:)



(sjukt fina kläder) :)

Kramar

2010-02-03 @ 21:59:56
URL: http://annamargonanorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0