.: Lucia, ny bil & paket :.

Vad fort månaderna går, snart är det ju julafton!
Skirver lite kort nu bara vad som hänt :)

¤ Vi har köpt en ny bil, får hem den snart!
¤ Alde har varit med i sitt första luciatåg
¤ Jag har gjort det sista i skolan för denna termin
¤ Alla julklapparna är äntligen klara!


Nu kommer det bilder!

Alde är pepparkaksgumma :)


Hon var så duktig o satt med hela tiden, o de andra barnen är så goa o tar hand om henne:)

I näsan kunde man ha den med...


Sen blev det fika, det var så himla mysigt!
Den första bilden var jag inte med på....lovar att jag var gladare;)

Sen bytte vi om på Alde innan vi skulle gå, hon var kvar i olkalen för vi skulle till skolan och jobba.
Här har hon på sig den fina millan-tröjan/klänningen som hon fick av sin farmor.



Sen posade de tre söta goa tjejerna innan vi skulle gå. De är för härliga!



Idag
Hon fick en julklapp i förväg, en jätte söt My little ponny som snurrar runt i gåstol. Den jollrar o säger ett par ord, Alde älskade den verkligen! Hon skrattade o härmade ljudet som den gav ifrån sig. Sen lärde hon sig snabbt hur den funkade o hon tryckte på knappen hela tiden.






Pallen är poppis numera...den bär hon på hela tiden, och ställer mot soffan och sitter på den, ställer ut den i köket så hon kan se när vi lagar mat, i badrummet när hon ska borsta tänderna osv osv...


Bilen hann jag inte spara bilderna på, men nu är den ju våran, så får ta kort sen på den!
Jag gjorde de sista nu i skolan med, jag är inskriven hela december men har jobbat i förväg på kurser som jag inte ens skulle läsa denna termin. Så jag förtjänar lite lov nu jag med;)
Men har satt upp mig på lite jobb, så jag kan bli inringd.

Idag kom Hanna o hjälpte mig att färga håret på mig igen, jäte fin röd färg! Bilder får komma senare.

Nu ska vi snar lägga oss, i morgon ska jag till Hanna en sväng :)

Kommentarer
Postat av: Helen

Hon är så söt din lillsessa och vilken jättefin klänning hon fått av farmor, skulle gärna vilja ha nått sånt till Tindra :D.



Jag tror inte att det är någe allvarligt utan misstänker att det rör sig om Gluten men vill få det bekräftat, för om det inte är det så vill jag ha en riktig genomgång så vi får reda på vad det är.



Ha ett skönt lov, det är du värt som slitit så hela hösten :).



Kramar

2010-12-16 @ 07:23:56
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Vilka underbara bilder, världens sötaste Alde! :D Älskar bilden där hon stoppar upp ljuset i näsan ;) Klockren!! Åå, vad hon ser ut att gilla pnnyn, sötnosan då :D



Kram

2010-12-16 @ 15:23:17
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Vilken fin tröja hon har på sig! Jättesöta byxor också! Älskar lila :) Vart är de köpt? :)

2010-12-19 @ 17:22:57
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0