.: Veckan som gått :.

Gud vad fort veckorna går och snart är väl augusti slut med. Den som nyss börjat!
Jag har jobbat i veckan och Jens, Alde och Josefine har busat och haft kul. Klart jag oxå haft det när jag kommit hem men jag har varit väldigt trött, men vädret har inte varit det bästa heller. Hoppas det vänder så vi får lite mer sol innan sommaren är slut.

Josefine har nu åkt hem, lite trist men hon var hos oss i mer än 2 veckor, så det har varit jätte roligt!
Jennifer och Morgan kom i fredags och sov över, så åkte de alla hem igår på kvällen.
Jag var nu ledig i helgen så det var jätte skönt, eftersom jag har jobbat två helger på raken.
Så här ser min vecka ut nu:
Mån: Jobba 8-14
Tis: Jobba 7-14
Ons: jobba 16-21
Tors: 8-14, Bortbjudna till Elin, Peter och Julia
Fre: Ledig
Lör: Ledig, Åka till Göteborg, sova på hotell och gå på Liseberg
Sön: Ledig, åka hem igen

Här kommer lite bilder från veckan

2:a Augusti
Alde hade tagit en kudde och myste lite på golvet, toka!




3:e Augusti
Alde 14 månader!!!
Leker lite med sin bil.



Pyjamasmys!



4:e Augusti
Leka ute är det bästa Alde vet!
Det är skönt att hon kan kliva av och på sina leksaker (som hennes bilar) Men även ute i lekparkerna, sina möbler, våra möbler osv osv.

I våran lekpark + en till som är ett par hundra meter bort så är det jätte bra, mattan ser ut som asfalt med det är en stor gummimatta. Om hon trillar så gör det inte så ont=) Dagmamman som Alde ska börja hos bor bara i huset bredvid och de är mycket vid den här lekparken. Jag kan då bara ställa mig ute på balkongen eller stå i fönstret så ser jag henne precis nedanför oss=) På gott och ont antar jag, men när jag saknar henne så kan jag bara slänga ett öga på henne. Hihi. Tur iaf att hon älskar lekparken eftersom de är mycket där.

Gunga är roligt, och helst med mycket fart!

Kvällsgos med elefanten :)





6:e Augusti
Alde älskar verkligen sitt bord med stolar. Hon sätter sig gärna där, dinglar med fötterna och ser så stolt ut. Pratar med sina gosedjur som sitter där och ger en efter en, en stor blöt puss. Josefine satt och förklarade för henne att det kommer bli så roligt när Alde kommer ha tebjudning här om ett par år :)






Jens har roligt...Alde i min väska. Han gungade med henne och hon skrattade så att tårarna sprutade. Jag tror (eller vet rättare sagt) att hon kommer att älska karusellerna på Liseberg nästa lördag!



Så!

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Söta, vackra, fina Alde!! Hon blir bara sötare och sötare! :) Syns nu att hon börjar se äldre ut, det går så fort... Sötnosan!!



Sv: ja, denna gång ska vi ta reda på könet, förhoppningsvis ser dom :D SPÄNNANDE!! Uppdaterar så fort jag kommer hem imorgon! :)



Kramen

2010-08-08 @ 20:11:00
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se
Postat av: Malin & Tuva

hejhej.. Hur e allt med er?? Här är det kanon. Imorgon ska jag på extra insatt UL. =) ska bli spännande. Ser ut som ni haft en toppen sommar =) liseberg =) de blir kul.. kram

2010-08-08 @ 20:42:16
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Malin & Tuva♥

Hej igen. Ja vi ska beräkna exakta förlossningsdatum.



Jag hade ppiller innan,. slutade med dom i slutet av maj o blev gravid direkt. Hann inte få mensen än. haha så de gick jätte fort.



=)

Ja bloggar om de ikväll.. Kramis

2010-08-09 @ 07:30:25
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/
Postat av: Jennie

jo blir nog en ericsson =)

2010-08-09 @ 21:17:43

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0