.: Ingen Ork :.

Min rygg gör skit ont. Är trött. Ingen matlust. Deppig. Orkeslös.
Så jag bloggar en annan dag. O då kommer det tonvis med bilder!


Jag fick förresten reda på svaren hur mina röntgenbilder såg ut.
Det ser inte alls bra ut! Jag har en s.k Skleros i ryggslutet (jag vet inte vilken typ ännu men jag väntar på en remiss till reumatologen), det tyder på inflamatorisk ryggvärk ivilket fall.
KUL!
Jag är 25 år med reumatism....

MEN!
Jag ser ändå ljust på det, jag kommer bli fit och tränad, för det kommer krävas daglig träning livet ut!
Så det är ju skönt...men värken tar lusten ur mig just nu.
Skönt att jag har världens finaste familj och vänner!
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Margona

Huva, Detta inlägg va ju inge roligt att läsa, Förstår om de är jobbigt för dig just nu, och de har du all rätt att tycka o känna, en 25 åring ska inte ha de så där..

:(



Men till nå roligare gud så stor Alde är nu:) Tida går så fort!:)



Massa massa kramar

2010-08-19 @ 17:39:40
URL: http://mammatillfreja.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0