.: I morgon! :.

Alde missade sin inskolning idag, men i morgon så! Hon är piggare faktiskt, dock väldigt rosslig i halsen men pigg och ingen feber. Så Lillemor sa att hon kunde komma nån timme i morgon (de ska vara i lokalen), hon har varit feberfri en dag nu, sååå otur att detta skulle ske nu.

Jag missade inte min första dag...jag gick dit...trors feber o förkylning. Men det var bara en kortis och nu i veckan har jag bara ett möte med mina lärare (på tors) Annars är jag ledig resten. Så ja...detta blev en mjukstart :)
Ska skriva mer om allt sen, när jag har orken...o det är i morgon har jag lovat mig själv!
Då kommer det massvis med bilder (från förra veckan för nu har vi varit sjuka och inga bilder har tagits)

Här är en blogg som jag designade åt en kompis:)
Marinas blogg

Nu ska jag kurera mig under täcket framför en film!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vet hur du har det...när sebbe började dagis var ju jag typ sjuk varannan vecka i ett år... o förra veckan hade jag feber o alek är hostig nu...ett jäkla skit me alla baciller =/



Tack =)

2010-08-31 @ 08:14:51

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0