.: Bus & Lek :.

Idag började dagen lite tråkigt. Jag blev sjukskriven nu det sista som jag skulle ha jobbat :(
Jag skulle ha iof bara jobbar fre-lör-sön men min rygg pallar inte mer, eller hela jag om jag ska vara ärlig. Det är så mycket som snurrar i huvudet på mig, lite deppig, trött och givetvis all den här smärtan som gör att jag inte kan koncentrera mig. Det suger vill jag lova! Jag vill bara komma igång m ed all träning som jag ska få och ev få lite ny medicin. Sen så ska jag kämpa!
Det ska bli roligt att börja skolan med, lite annat att tänka på!
Så jag pratade lite med min chef och sen så bestämde vi att jag var klar för i sommar.

Alde vaknade lite tidigare idag (som väntat eftersom vi la henne vid 20.00 igår kväll) Så 8:15 vaknade våran lilla sessa. Det är bra att hon får gå upp tidigare nu innan hon börjar hos dagmamman. O nu ett par dagar har hon bara sovit en gång om dagen. Annars har det ju alltid varit två gånger. Så hon är jätte duktig!!
Lite bilder på när vi gjort oss i ordning för att gå ut...

Här stängde hon in Jens..hon var så nöjd, men sen ångrade hon sig och ville öppna..men då kunde hon inte. O då blev hon arg!

O sen fick hon hem sin rygga! Den satt perfekt på henne och hon älskade att ha den på sig.
den är lite platt här, men vi hade just tagit upp den och inget var i den.


Sen åkte vi iväg vid 11 till Skogshyddan. Vi mötte upp Elin, Peter och söta Julia :)
Vi fikade lite först och sen så fick flickorna springa ut och leka i lekparken och i gräset. De leker så bra ihop och är så söta tillsammans.
Lite bilder:





De lekte en bra stund, men sen började de båda bli trötta. Så vi åkte hem vid 13.30 ca, Alde hade varit super duktig som varit vaken ända sen kl 8.15! Då fick hon lite mat och sen så somnade hon på direkten.
Hon sov ända till 16.45.
O titta vad hon gjorde när hon vaknade...hittat lite i tapeten att dra i! Jäkla busunge;)

Sen så blev det bus och lek igen. Vädret blev lite dåligt så vi lekte inne :)
Här är våran lilla solstråle!





O idag somnade hon vid 20.00 igen =) duktiga tjejen. Det går ju hur bra som helst nu med bara en sämn under dagen!
Nu ska vi äta lite kvällsmat och kolla på film!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hjälp vad snabbt våra små växer!!!

Vilken solstråle till tjej du har :)

2010-08-21 @ 22:03:38
URL: http://isabellsmam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0