.: Kommer Strax! :.

Ha tålamod, ni som fortfarande läser. Jag håller på att göra ett inlägg om påsken och resan till Öland. Men jag måste dela upp det, men det kommer strax.

Fick idag min 3:e beställning från kakburken.se
1 st pärlbands-utstickare (ME LIKE)
1 st ros-utstickare
1 st blå pastafärg
500g grön marsipan


Det är skönt att vara hemma vill jag lova. Men vi hade det super kul och det var roligt att få komma iväg en stund.
Men nu rullar vardagen på som vanligt, min söta lillasyster Josefine kommer hit i morgon och stannar tills söndag.
Jag fyller den 11:e, så det är lite att göra och tårta nr 2 kommer sen att göras. Jag kommer lägga upp bilden på tårtan jag gjorde på Öland sen oxå :)

Nu ska jag sussa, skriver mer i morogn såklart, och uppdateringen kommer inom kort. Måste ju självklart ta igen lite läsning på era bloggar sen med!

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Jennie

sugen varje dag.

Köpte tt iggpaket i går...rökte tre bloss, smakade helvete men ska ut snart igen o dra några till.



Kan ett ciggpaket om dagen rädda mitt liv (haha ironiskt tänkt men men) så får det väl göra det.

2010-04-07 @ 12:15:13
Postat av: jessica-mamma till Leia

jag väntar spänt på dina tårtor... krAM

2010-04-07 @ 17:00:58
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0