.: Välling och Kaskadkräkning :.

Idag vaknade Alde första gången vid 6.45, duktig tjej :)
Sen somnade vi om efter att vi sagt hej då till pappa och efter hon fick i sig lite mat.
Vi sov till 9.20, det var skönt att sova lite.

Vi gick upp och bytte blöja, så fick Alde på sig lite kläder.
Efter att hon var mätt och go i magen så gjorde jag mig lite välling. Jag gillar inte välling annars men denna är fantastisk god! Den smakar inte alls som vanlig välling, det är mjölk, vetemjöl, socker, salt, och smör i. Om någon vill ha så fråga efter receptet. Mums! Medans jag kokade den så låg Alde i sin babysitter och var nöjd med livet :)



Hon låg och pratade massor när jag gjorde iordning min frukost, men när jag väl satte mig hos henne med kameran så vblev hon knäpptyst! Då ler hon så där pillemariskt istället =) Älskade unge!

Sen blev hon trött så jag tog upp henne och sen SPLASH...En stor kaskadkräkning, hon missade helt henne själv och hennes kläder..men inte mina ;) Så det vara bara att slänga allt i tvätten, så nu rullar en maskin innan vi ska iväg.
Hon somnade direkt när jag la ner henne i sängen, så nu har jag ätit frukost och ska packa lite och duscha. Jag måste iväg o handla lite sen och fixa födelsedagspresenter =)

Later on....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0