.: Toka! :.

Man kan inte låta bli att skratta åt detta. Jag duschade och Jens satte Alde i sin stol...


Våran lilla Älskling! Det ser för roligt ut! Men hon älskar stolen.

Bilder på mina älsklingar


Sen så tog Jens en promenad med våran sessa i över en timme och jag fick en stund hemma för mig själv.
Jag gjorde mig i ordning lite, för om ett tag skulle Hanna, René och Embla komma hem till oss=)
Pratade lite med mammsen i telefonen och sminkade mig o så.

Sen kom de, jag och Hanna gick direkt till Ica och handla lite mat. Vi köpte kräftor, bröd, sallad, kött och pommes.
Vi skulle ha lite blandat var tanken =)

Lite bilder från kvällen innan maten


Söta Embla


The Daddy´s


Hanna & Jag



Efter all mat, så kollade vi på en film, det var jätte trevligt.
Tack för en toppen kväll, det får vi snart göra igen!! Love u!

När vi blev själva så har vi kollat lite på våran serie, men nu är det dags för sängen.
Vi ska upp skaplig i morgon och traska ut på en promenad :)

Må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0