.: Städ & mys :.

Idag vaknade vi 8 igen, väldigt skönt att komma upp. För idag visste jag att det var massvis att göra här hemma.
Det ska städas och plockas!
Här ligger Alde med pyjamasen och vi hade myspys på morgonen =)


Sen åkte käderna på och vi hade ite sångstund här hemma och ite bus innan donnan blev trött.





Sen blev Alde trött efter en stund, och nu har hon börjat med lite bestämda ljud...

Sen städade jag för fult när damen somnade. Det är rätt skönt att få ett par timmar om dagen att dona och städa.
Efter att Ade vaknade igen så åt hon lite och kräktes ner sin tröja så bytte vi...titta vilken fin t-shirt mormor och morfar köpte till henne:



Sen så skulle jag äta lite, och Alde älskar att sitta i sin stol och leka =)





När pappa kom hem så hade han varit och handlat och hade köpt hem lite majskrokar! Lite tidigt ännu kanske för att hon kan äta dom själv, men vi provade lite, och hon gillade att suga på den men lossnade det för mycket så spottade hon ut det, men det var en rolig lek.



Sen blev det bad och sen natten för våran lilla prinsessa. Vi älskar dig mest av allt!



Sen har vi kollat på lite tv och bäddat rent i sängen. Ska bli mysigt att lägga sig snart!
Nu ska jag spela lite spel och lyssna på musik. I morgon ska jag genomgå en förändring, ja ni...det kommer nog synas rätt mycket, jag kommer blogga om vad jag ska göra=) Hörs i morgon!

Må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0