.: Skrattar för fullt :.

Idag vaknade jag kl 6..av att jag undrade varför min dotter inte skrikit efter mat...hm...
Och då hör jag i mörkret *smack smack..sug sug...* (lite svårt att förklara) Men ni kan tänka er..
Går fram till sängen, där ligger hon och ärligt så tror jag att hon försöker svälja hennes händer... då har hon istället för att säga till mig att hon va hungrig, så har hon försökt suga i sig hennes händer!
Vart ska detta sluta..ska vi få en blond tjej?!;) Nej rå...men dregglig var hela hon men sken upp som en sol när hon såg mig. Det roliga var att hon inte alls låg som man ska göra i en säng utan på bredden...och där får hon ju inte plats...så benen var lite hursom helst men hon verkade vara nöjd. Roligt var det iallafall!

Men mina bröst då var sååååå fulla så de sprack nog nästan, för Alde somnade nämligen 20.00 igår, så hon sov i 10 timmar..ni kan lista ut hur de såg ut då....mitt mejeri...jag tror att jag konkurrerade ut Arla!
Men det gjorde ju inget såklart, skönt att hon kan sova så länge! *Duktig tjej, stolt mamma*

Alde somnade om direkt, medans jag gick upp och åt frukost med min älskade Jens innan han skulle åka till jobbet. Det var mys!


Sen gick jag och la mig och sov en stund till =)
Vaknade kl 9.37...duktig tjej..min Törnrosa.
Vi gick upp och satte oss i soffan efter att vi hade tagit på oss lite kläder.
Där satt hon och pratade om hur hon kommer ta världen med storm när hon blir stor....tror jag....eller så berättade hon för mig att jag borde duscha och kamma min kaluffs till frisyr..

Världens goaste!

 


Nu sover sessan..igen..har gjort det ett tag nu. Jag har hunnit göra mig i ordning och så. Hanna och Embla kommer snart, det ska bli jätte kul! Sen kl 15.30 så ska vi träffas på föräldragruppen för första gången efter förlossningen. Ska bli jätte roligt! Idag är Alde 13 veckor gammal...i morgon blir hon 3 månader!! Vart tog tiden vägen?


Later on...


Kommentarer
Postat av: Jessica

kikar in

2009-09-02 @ 13:13:59
URL: http://metrobloggen/fitmom
Postat av: Jenny till Jessica

Roligt att du kikade in=)

2009-09-02 @ 13:51:08
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: Jenie

Haha Men Jens måste ju gilla ditt mejeri iaf;)

2009-09-02 @ 15:05:27
URL: http://jenniiepenniie.blogg.se/
Postat av: Jenny till Jennie

hahaha...ja! han lär nog göra det;) asg

2009-09-02 @ 22:00:04
URL: http://theyenny.blogg.se/
Postat av: Millan

meh!!! alde får nog lära Tuva hur man sover.. 10 timmar! vilken dröm... en annan sover högst 3 timmar i stöten, inte lika kul! Men jag är glad att du får sova bra, fast sotis är jag :P

2009-09-03 @ 04:43:30
URL: http://tjockissafari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0