.: Nyttiga Dagen :.

Nu har det börjat, resan då kilon ska trilla av mig, så småningom :) Jag ammar ju fortfarande så man ska ju vara försiktig, men godis och onyttiga saker kan man ju låta bli=)
Grönsaker here I come!

I morse så hade jag och Alde myspys. Hon bubblar för fullt och äter händer som ni tidigare såg;) Här är lite fler bilder på våran lilla punkar-tjej:




Under dagen har jag tvättat lite, plockat och städat.
Vädret har varit kanon idag, en riktig härlig sommardag! Så jag tänkte inviga nyttiga dagen med att gå ut på en promenad=) Så vi åkte bort till ett elljusspår som ligger en bit bort från där vi bor.

Här har vi Alde med dom gigantiska ögonen



Då var det dags....


Alde ligger och sover så snällt


Underbart fint är det här!


Banan är 2,5 km. Jag gick 5km idag, en bra början iallfall=) 5km på 50 min tyckte jag var heeelt okej för att vara otränad. men jäklar vad svetten rann.
De två sista så joggade jag intervall, så mellan varannan stolpe så joggade jag. Det funkade kanon även om jag hade vagnen. Så detta är det tänkt att jag ska göra ett par gånger i veckan. så härligt att röra på sig, och få känna att man svettas och kroppen får arbeta. Kommer bli bra för min rygg detta, men det kändes att man varit still alldeles för mycket. Men så är det ju när man är gravid, men nu så=)

Det var så underbart att komma hem och slänga sig i duschen!
Kvällen var lugn, mys med Jens och Alde. Pratade med mamma och pappa som nyss kom hem från Mallorca, och sen så kollade vi lite på tv och åt lite kvällsmat.

Nu ska jag spela spel.
Må väl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0