.: Migrän & Babymassage :.

Gårdagen var som sagt inte kul. Usch! Under förmiddagen var det rätt okej, tills kl 15.00 ungefär..då kom helvetet.
Här är lite bilder på våran favorit iallafall. Hon fick ett myggbett på ögonlocket i helgen, så hon kliade nog bort det, så hon har en fin prick där =)



Sen så kom Jens hem och jag försvann in till sängen. Han var så himla go som tog hand om både mig, Alde och maten. Puss på min!
Han fångade Alde på några bra bilder... Hon är ju för härlig!



Huvudvärken försvann iallafall, men sent på kvällen. Det var skönt att komma i säng tidigare. Så denna dag var ingen hitt direkt. Men jag har ju mina älsklingar, och det är ju värt allt i världen!

Idag var vi på babymassage =)
Jätte roligt var det, tyvärr var det sista gången.

Innan vi åkte så sov Alde till 10.00...hm..o det började 11. Så jag satte på henne medans hon sov, men hon vaknade såklart. Tur att hon hade sovit ett par timmar innan så jag inte väckte henne allt för mycket.
Här är  PRINSESSAN




Här är vi påväg till stadsparken :)


Haha..jag fångade en bra bild på Alde efter att vi var klara med massagen =)

O här är kompisen Julia :)


Sen kom kläderna på och nyss ätit lite mat, hon ser nöjd ut.


Sen så gick jag och Elin och småttingarna till Magnus Gabriel och käkade tacobuffén. Det var gott med mat! Åt ju knappt inget igår så det behövdes fyllas på. Det var jätte trevligt, sen så gick vi en sväng på stan och sedan åkte vi hem.

Nu på kvällen så badade Alde, så hon somnade gott. Vi har tittat lite på tv, men nu ska vi med hoppa i sängen. Man blir väldigt trött av att hålla igång en hel dag ute. I morgon ser det ut som en slapardag hemma...det är redan onsdag i morgon! Vart tar dagarna vägen?! Ska in och lägga mig och fundera på den saken.

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Jag använder mig av Adobe Photoshop CS2 :)



Vilka fina bilder, hon är så himla söt Alde! :)

2009-09-23 @ 07:20:03
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/
Postat av: Jennie

Yes de e emitt öga...



Ska jag vara ärlig har jag ingen lust att jobba jsut nu eftersom det är ett skitjobb, men ställer upp för laget...Adde var lite trött på sitt jobb så då ger jag honom 2 underbara veckor hemma =)

2009-09-23 @ 08:43:38
Postat av: Nina

Men vilken bra stol!! va är de för nåt hon sitter på? :)

2009-09-23 @ 22:31:32
URL: http://ninatofften.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0