.: Jobbigt men Underbart :.

Nu har jag kommit hem från en "jobbig" shoppingtur. Det är ju inte bara när man har en liten, men det går så bra och jag trivs i den här rollen.

Först gick vi till bilen och åkte iväg till HemCompaniet =) Vi köpte lite presenter till Mamma, pappa och Josefine som nyss har fyllt år. Kanon presenter! Hoppas de kommer bli glada. Sen gick vi till ÖB, köpte lite chips och snacks till helgen. Sen åkte vi till Willys och handlade lite blöjor o så, det finns en blöjbox nu med pampers nr 3 för 139 kr/98st blöjor. Helt okej =) puh...fläng ut och in med vagnen, men det gick bra =) Sen kom vi nyss hem för en stund sen, jag har hängt tvätt och packat. Jens kommer ju snart hem, så det är skönt ifall vi kommer iväg så snart som möjligt.

Innan vi åkte så filmade jag lite på snuttan, en ilsk tjej innan maten och sen en pratglá tjej efter :)
Och sen lite bilder.




Hon är ju bara för söt när hon är arg



Jag kommer att skriva på söndag eller måndag :)
Ha en underbar helg alla ni som läser!

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Fick oxå erbjudande om de blöjrona...är det billigt alltså? har noll koll...har ingen koll på nåt när jag handlar, vet itne ens vad en liter mjölk kostar skrattar

2009-09-17 @ 21:21:46
Postat av: Utlandsmamman

Hej,



Du har deltagit i en av mina tävlingar och vinnaren är nu utsedd.

Vinnaren publiceras här,

http://utlandsmamman.blogg.se/2009/september/och-vinnaren-ar.html



Har du inte vunnit är du välkommen att delta i nästa tävling som kommer inom kort.

Många kramar Katja

2009-09-18 @ 22:41:46
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0