.: Fotomodell & Viktnedgång :.

Dagen började illa....riktigt illa! Huvudvärk till tusen verkligen, det var inte alls roligt. Alde somnade lite innan 20.00 igår kväll och sov till 6 i morse *duktig tjej!* Jag var jätte glad för det, men inte till min sprängande huvudvärk, tur man har en tröttis till dotter ibland, så vi somnade om och sov till 9.00 =)

Det kändes bättre när vi klev upp som tur var, jag drack lite iskaffe och ammade gummsan. Sen blev det till att fota våran underbara älskade Alde. Har pysslat lite i PS, så det blev en del =) De små bilderna är bara att klicka på så blir de större.







O här är resten av bilderna som jag inte redigerade. Älskade trollunge!







Sen efter "plåtningen" så somnade hjärtat.


Efter att hon sovit och jag gjort mig i ordning så åkte vi iväg först och tankade och sen till Hanna och Embla :)
Lika trevligt som vanligt och tack för maten! Hon börjar bli så stor så lilltösen, så söt hon är! Alde var på bra humör och skrattade och hade sig. Underbart.



När vi kom hem så hade vi myspys med pappa Jens. Det är så skönt när du kommer hem, för vi saknar dig massor när du är på jobbet <3 Medans jag pratade i telefon med mamma och pappa så försökte Jens söva en liten övertrött Alde, såhär somnade hon...framför tv´n...hon ÄLSKAR verkligen tv´n...vart ska detta sluta...14 veckor gammal och är redan en trogen tv-tittare ;) *skratt*
Hur kunde hon somna sådär?! Jag lade in henne i sin säng efter en liten stund, men det såg så härligt ut!




Nu ska jag och älskling mysa, snart krypa i sängen och titta på "våran" serie!
Hoppas eran dag har varit lika bra för min!

Jo!!! Har gått ner 15kg av de 11kg jag gick upp;) Hade ju lite att ta av innan, men är på god väg nu att nå min idealvikt igen :)
I morgon blir det nya äventyr, bla kika in hos tatueraren här i stan, får se vad som händer!

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Kul, kämpa på=)



Åååh vill me gadda mig igen !!!!!!!!!!!

2009-09-10 @ 10:07:17
Postat av: Emma

Så söt hon är lilla Alde. :)

Kul att du har gått ner så mycket! Hihi. :)

2009-09-11 @ 11:34:54
URL: http://phobiasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0