.: Feber & Öland :.

Idag är ingen rolig dag alls. Jag har feber! Usch det var väldigt längesen jag hade det.
Det började lite igår natt att jag hade lite högre temp, och i morse så var det kört. Vad hon i kroppen jag hade och har! Jag har legat hela dagen och till min räddning så va min underbara Jens hemma för att ta hand om Alde.
Typiskt att det blir såhär när vi skulle till Öland! Det är ju inte varje dag vi träffar Jens föräldrar och hans bror.
Men jag tar en alvedon så kan jag ju ligga och sova i bilen och hoppas på att jag blir feberfri tills i morgon. Vi har ju iallafall fler som vill se efter Alde då =) Så ligga sjuk kan jag göra vartsom helst, det är bilturen som känns lite jobbig.
Alvedon Is Da Shit!

Så nu blir det inge blogga nu under helgen, datorn ska inte ens med och jag orkade knappt skriva detta. Men då vet ni alla som läser att vi är bortresta. Jag ska ta bilder iallafal och skriver gör jag när vi kommer hem.
Ha det gott!!

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, det var det verkligen! :)

Hoppas att ni får det toppen på Öland, trots dum feber.

Saknar er också. :)

2009-09-26 @ 09:29:44
URL: http://phobiasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0