.: Borta bra men hemma bäst :.

Det är ju så sant!
Det har varit en underbar helg, det har varit så skönt kan jag meddela!
Men det var nog ännu skönare att komma hem, våran borg.

Nu är klockan så mycket, och jag har massa bilder som skall läggas upp. Så jag kommer sitta med det i morgon, vi ska även på babycafé på Humlans öppnaförskola. Så jag får nog sätta mig på kvällen efter att Jens kommit hem ifrån jobbet. Nu har vi duschat och plockat undan all packning och nu ska vi kolla på den nya Wallander filmen.

Skriver i morgon.
Må väl!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi såg också filmen igår. Vad tyckte ni?

2009-09-21 @ 07:01:07
URL: http://phobiasplace.blogg.se/
Postat av: Jennie

Köpte pampers, men aldrig igen...de blir ju geggigt blöta på en sekund=)

VErkligen olika vad man tycker om=)

2009-09-21 @ 16:39:55
Postat av: Cattis

Tack så mycket :) Hon är som en liten sockertopp eran dotter :) Vilket datum är hon född? =)

2009-09-21 @ 19:32:57
URL: http://shadowstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0