.: Babymassage & Legendary :.

OBSERVERA...klockan är 10:01 på denna bild..


OBSERVERA...klockan är 10:15 på denna bild..


OBSERVERA...klockan är 10:30 på denna bild..


Lilla Törnrosa vaknad 10:37, sicken sömntuta hon är alltså. Men mår hon bra och växer sig stor på det bästa sättet, så får hon gärna sova hur mycket hon vill! Jag får faktiskt saker gjort, så klagar gör jag verkligen inte!
Morgonen var underbar..som alltid!

Dagens Outfit
Rosa-tjejen!




Var bara tvungen att prova! Vi hade köpt den här rosettbandet för längesen, men då var det alldeles för stort! Men titta här!

(O jag som inte hade köpt ett enda rosa plagg...men hon passar i det..jag gillar inte färgen! På mig alltså.)

Här ska Aldis sova lite innan vi ska bege oss


Babymassagen hålls på öppnaförskolan som ligger i Stadsträdgården, vi var där 13.30.
Det var sååå kul, jätte trevligt att träffa alla och så himla nyttigt. Alla var så duktiga, alla bebisar var så glada och nöjda. Alla fick en skötbädd, och var samlade i en ring. Sen stanna vi och snacka och fikade lite. Ska bli jätte roligt nästa gång, dit ska vi även gå på Babycafé snart=)

Här kom vi precis in


Elin lägger ner söta Julia som sover så gott


Sedan var det Mariell med sin dotter Lisa, Anna med dottern Arwen och Josefin med dottern Greta. Så idag var vi 5st eller ja..10;) O bara tjejer...det är roligt faktiskt!
Jag ska ta mer kort nästa gång, det blev ingen lång stund idag, men alla var så nöjda!

Här är Alde efter mat och massage...utslagen :)


Lite av hur det såg ut där inne


Här är vi påväg hem


Alde har börjat greppa tag i sina kläder nu, och i som ni ser filtar och lite sånt. Det är jätte roligt! Även lite smått i leksaker, men inte riktigt helt ännu, men vi ser ju att det är på g :) Och som hon skrattar!!! Jag ska filma det snart så ni får dela denna underbara glädje, ni som läser ;)
Nu i kväll har jag lagat en kycklingkryta med röd currysås


Alde tittar läääänge på grodan..undra vad som är på gång mellan dom?!

Sen blev det pyjamas-och-suga-på-leksak-tajm


Nu sover våran underbara prinsessa. Hon somnade runt 20.30, hon är verkligen en ängel!
Sen tittade jag och Jens på "våran" nya serie som vi verkligen älskar! Vi kan varmt rekomendera den här serien, om ni gillar scrubs och sånna serier...och har den humorn..LEGENDARY!
How I Met Your Mother


Nu ska vi bege oss till the master bedroom och fortsätta titta på "våran" serie och skratta lite innan John Blund kommer.

Må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0