.: Äta Kanin :.

Det är det bästa Alde vet! Just nu iallafall;) Hon fick dom av farbror Joakim och tant Sara :) Två stycken jättefina Brio-kaniner.
De prasslar i öronen, och de är väldigt greppvänliga.






Sen så låg vi lite i soffan och flög lite. Innan jag filmade så rullade hon från mage till rygg ett par gånger. Hon är så duktig! hon har inte vänt sig ännu från rygg till mage, men det dröjer väl inte kan jag tänka mig!




Sen blev våran snuttis lite trött. O mamman passade på att städa =)

Efter att hon sovit några timmar så vaknade hon pigg och glá som vanligt =)
Hon fick lite mat, bajsade ett X antal gånger....Jätte duktig! Man trodde aldrig att man kunde bli så glad av så lite!
- Oj! så duktig du är som bajsade 3 gågner på raken!
- Oj! Gud så duktig du är som rapar!
- Oj! Så bra du är som får ut all gas i magen!
Hihi, lite komiskt är det. Att så lite gör en så himla glad:) Det är väl ändå kärlek?!

När damen var nybytt så skulle jag få i mig lite mat. Dagens mat bestod av kräftstjärtar som jag doppar i Lätt créme fraiche paprika & chili! så underbart gott tillsammans, tack Hanna för tipset!
Ni måste testa!


Alde satt i sin stol och lekte med kaninerna. Hon sa nog ett och annat till dom, för jäklar vad hon bubblar!






Nu sover våran sessa igen. Hon blev trött efter en liten stund i stolen, hon orkar inte sitta där för långa stunder, och ju mer hon leker så blir hon fortare trött. Nu ska jag städa klart där jag slutade sist. Jag ska nog börja ta bort ytterligare lite kläder som Alde inte kan ha. Det är lite ledsamt faktiskt, men det är ju ett måste, för man fyller ju på med nya storlekar. Men jag ska inte sälja ett plagg, för det första ska vi ju ha syskon till henne och för det andra så är det roligt att ha kvar=) Det är ju så fina kläder!
Nepp, nu ska jag rappa på :)

Later on...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Asbra stolar de där billiga palststolarna från IKEA: Lätta att göra rent o bära omkrign på... vi har en sån o så hade vi en finare i trä, men den blev fan skitäcklig efter ett tag.

2009-09-23 @ 22:33:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0