.: 3 månaders dagen :.

Idag har jag inte orkat blogga så mycket. Jag har haft så ont i huvudet och mår inte alls bra, så vi får se vart detta leder. Vill inte bli sjuk!

Idag fyller Alde 3 månader!!!
Alde sov bra i natt med, och sen vaknade hon vid 6 och sen somnade hon om och sov till 10.30=)
Här har vi sovmonstret som äter upp sina händer som vanligt:


Sen gick vi upp, satte på oss och sen var det matdags=) Den fina haklappen är på.




Sen blev det lite mer modellerande:






Mamma vill du smaka?!


Glada tjejen


Några mobilbilder:




Sen satt sessan lite i babysittern


Sen somnade snuttan och jag passade på att sova jag med en stund. Sprängande huvudvärk och kände mig varm, får se vart detta slutar....


Höjdpunkten på hela dagen var ju när pappa kom hem=)



Pappa dansar med Aldis


Nu ska vi titta på tv, skriver mer i morgon. Då ska vi på 3 månaders kontroll och Alde ska vaccineras (usch), vägas och mätas =)

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, gud vilken charmig video! Jättesött. :D

2009-09-04 @ 06:22:32
URL: http://phobiasplace.blogg.se/
Postat av: Jenny till Emma

haha, ja jäklar vad jag skrattade :P

2009-09-04 @ 11:17:24
URL: http://theyenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0