.: Pack & Bak-Dag :.

Idag har det varit lite rörigt...eller ja. Det är nog bara jag som känner att det är det bara för att det är grejer överallt och det känns som att dagarna går så fort (vilket de gör). Då blir jag lite stressad gällande flytten..och stressad av att det är SAKER ÖVERALLT!

Men men..jag ska försöka stå ut och göra det bästa av situationen :)
Idag vaknade gumman runt 9.30, det var skönt att få lite sovmorgon. Sen så gosade, busade, pussade & kramades vi. Alltid lika gosigt! Vi gjorde oss i ordning och kl 12 var vi klara för att åka =)
Här sitter gumman alldeles själv i sin söta jacka =)



Hon är så duktig så! Tiden går ju så fort...23 veckor idag är hon =)
Sen så gick vi till bilen, hon var så glad, som alltid när hon får sitta i sin stol.




Sen så kom vi hem till Hanna, René och lilla söta Embla.
De små tjejerna fick ligga på golvet en liten stund och leka lite.




Sen bjöd de på lite mat, flickorna somnade, vi satt och snackade lite och hade det trevligt Som alltid, tack för den goda maten och glassen! Sen åkte vi hem igen vid 17, så vi kunde hinna hem innan pappsen kom. För honom hade vi saknat heeeela dagen, så vi ville ju inte missa en sekund!

Nu på kvällen så har jag faktiskt börjat packa ner en hel del. Småsaker som man inte behöver och allt ska ju ner snart iallafall så det var bara skönt att börja någonstans.
Sen så bakade jag lite emellan varven, två plåtar med bananmuffins och en äppelpaj :)




Alde somnade något senare idag än vad hon brukar, men jag tror som sagt att det är en tillväxttopp nu, för hon vill äta en extra gång. Men skönt att det inte är under nattetid, för det hade jag inte pallat! (Man är ju lite bortskämd kanske) Men är man van med en sak så blir det ju svårt.
Nu sitter jag här, bloggar och äter nybakade muffins :)
Men snart är det sängen, jag ska bara plocka lite i köket och sen borsta mina tänder.
I morgon blir det en städ och röjdag! vi ska bara vara hemma och ta det lugnt.
Skriver mer då!

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fin Alde är i den där jackan! Superfin! Duktig hon är på att sitta!! :D Stora tjejen!!



Gott med hembakat.. Nu fick jag lust att baka nånting...

2009-11-13 @ 13:42:51
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0