.: Onsdagens Bravader :.

Vi var bara hemma...jag busade, lekte, skojjade, matade, nattade Alde. O utöver det så har jag packat! Jag fick ner en hel del igår faktiskt. Finservisen är nerpackad och det mesta i köket, och i v-rummet är nästan klart. Vaktmästaren kom och kopplade ut våran diskmaskin, tvättmaskin och torktumlare med. Diskmaskinen ska vi sälja, de ska hämta den idag, och tvättmaskinen och torktumlaren (mina älsklingar) ska såklar med till våran nya lägenhet.
Så även om vi var inne hela dagen igår så fick vi massa gjort och så hade vi det såklart jätte mysigt jag och Alde. Som vanligt!
Här är lite bilder från morgonen....


Nakenfisen leker med fötterna


Sen kom kläderna på, sittr och är så stolt så. Nu har hon mer och mer börjat sträcka upp sig själv när hon sitter själv, så när hon sjunker ner så sträcker hon på sig jätte bra och blir så stolt...och jag kan lova att hon har stolta föräldrar med! 25 veckor blev hon som sagt som jag skrev i tidigare inlägg.






Sen som sagt så var det mycket packande, Alde sov bra under hela dagen så jag kunde plocka en hel del.
Sen åt hon lite smakisar, lekte lite på golvet med hennes Niner medans jag plockade lite. 
Hon somnade runt 16.30 och vaknade runt 18.30, lagomt när Jens hade kommit hem och vi skulle äta. Så vi slängde i oss lite mat och sen fick Alde äta lite gröt. Hon äter rätt mycket nu och är så duktig!
Sen var det dags för ett bad, det var ett tagsen sen sist. Hon brukar bada 1-2 ggr i veckan, det brukar räcka och det är väl det de rekommenderar för deras hud skull?
Alde älskar sina saker i badkaret, men idag upptäckte hon något ännu roligare...
Duschslangen!



Smaka/bita/tugga är roligast!

Vackrast


Sen tog Jens henne, jag tog en långdusch och det behövdes efter all packning!
Sen ammade jag hennes för kvällen, jag o Jens kollade på tv en stund efter det. Vi plockade och packade ner lite kläder det sista vi gjorde innan vi gick och la oss. Så såg våran onsdag ut, de närmsta dagarna kommer se ut såhär ungefär...lite tråkigt kanske, men det blir bättre sen när vi har flyttat!
Nu ska jag packa....

Må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0