.: Nutid :.

Så, nu är jag ikapp med bloggen. Jobbigt det där när man halkar efter och det är ju inget jag vill. Ibland så blir det så bara och tiden räcker inte till, för trots allt så lägger jag all min tid på Alde och Jens. Och det som blir över så kan jag sätta mig här och skriva lite, för det är just nu mitt största intresse. Det är ju som en dagbok med massvis med bilder. Det kommer jag tacka mig för sen när Alde är en stor tjej =)

Idag så vaknade Alde vid 7 första gången, lika glad som alltid och skiner starkare än solen. Man blir alltid bländad av hennes vackra leende. Sen så gick Jens iväg till jobbet, Alde åt lite och sen så somnade vi om. Näsa mot näsa.
Sen vaknade vi 9.30, det var skönt att få sova lite och denna natt hade jag inte alls lika ont i ryggen som natten innan. Vi gick upp, jag åt lite frukost och sen åt Alde med.

Såhär FIN var Alde idag i sin söta klänning.


Gäääsp!

Tittut!



Alde somnade runt 11.00, hon fick iaf sova 2 timmar, sen så åkte vi iväg för att träffa Elin och Julia =)
Här sitter vi i bilen på väg till dom.





O nu några bilder på lilla mamman
Hm...saknar min piercing i näsan...och jag skulle vilja ha en sån där monroe-piercing, men vet inte.


Bjuder på denna..

Sen träffade vi tjejerna, vi åt lunch, pratade och hade det trevligt. Det var ett tag sen och man märker en sån skillnad nu på tjejerna hur de växer! Helt otroligt vad det går fort, 24 veckor blev Alde igår förresten. Jisses!
Sen blev Alde så trött så vi åkte hem, hon somnade i bilen, så du hade rätt Elin!
Hon vaknade inte ens när jag bar ur henne från bilen, inte ens när vi kom hem och jag klädde av henne. Så hon var massa trött. Hon sov i nästan 2 timmar, sen kom Jens hem. O det blev såklart bus och kramakalas.



O sånna här fina ljud kommer det från våran prinsessa just nu. Massa nya ljud hela tiden, men "prutta" med munnen är ju roligast! (ursäkta röran, men vi flyttar ju)


Pust och stön! Nu är jag så trött på att blogga, belv ju ett par stycken idag!
Nu är det dags för sängen, det är en ny dag i morgon!
Jens är ju hemma, så jag ska iväg till stan o hämta Aldes matta, handla lite, sola nu innan dopet och lite sånt där. Jag älskar när Jens är hemma en extra dag! Helgen blir så mycket längre och han får en hel extra dag med Alde.
Skriver i morgon!

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Helen

Gud så söt hon är där hon sitter i sin teddyoverall :D



Jag gissar på att hon kommer att bli blåögd, ska bli spännande att följa hihihii



Ha en bra helg :D

2009-11-20 @ 09:05:53
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0