.: Mysig helg :.

Nu har jag inte orkat/haft tid/lust/ork att blogga nu under helgen. Vi har ju haft annat för oss än att sitta här;)
vi har myst hela helgen, busat och bara tagit det lugnt. Men jag ska såklart skriva om alla dagar men nu är klockan mycket så jag får sätta mig ner och göra det i morgon.

Jag har idag förresten redigerat lite bilder på söta Embla, jag tog ju lite bilder här på henne för ett tag sen.
Julbilderna ska jag redigera om ett par dagar, men nu har jag gjort dessa =)













Alla orginal bilderna i färg redigerade jag oxå och labbade med, men jag gillar den här tonen på bilderna. Svart/vit men ändå mjuk. Hon skulle framkalla någon av dessa bilder som hon ska ha tills dopet nästa helg.
Det ska bli så kul att få komma och bevittna denna fina händelse! Nu fick detta blogginlägg handla om söta Embla, för det kan väl alla hålla med om att hon är!?

I morgon så skriver jag mer om helgens bravader.
Hur har eran helg varit?

Må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0