.: Mysfredag :.

Idag har vi gosat och myst i höstvädret.
Jag fick lite egentid någon timme, jag åkte och solade, handlade det sista till Jens farsdags present, åkte förbi poste och sen så mötte jag upp Jens och Alde på Willys. De hade egentid tillsammans och de hade tagit en långpromenad och gick och handlade efter.

Jag orkar inte lägga in massa bilder idag, de sätter jag in i morgon =) Men jag har inte tagit lika många som jag brukar ta, men vi har ju inte varit hemma så mycket.
När vi kom hem så har vi plckat lite här hemma, ätit lite tapas och kollat på Johan Falk
och den nya serien V. Den var faktiskt bra, jag kollade inte på den när den gick på 80-talet men denna är ju ny och modern så vi gav den ett försök. Helt okej faktiskt, så den kommer vi nog kolla på ett tag framöver och följa.

Idol har jag missat idag....men jag får kolla på det sista efter nyheterna =)
Jag skriver mer i morgon. Nu ska vi mysa jag och Jens, Alde somnade runt 20.30 idag.

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Helen

Skönt med lite engentid :D, men jösses vad man hinner sakna dom hahahaa

2009-11-07 @ 22:35:51
URL: http://tiemsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0