.: Måndag Update :.

Trist måndag....
Men tur att man har världens solstråle här hemma så man kan le och må bra.
Annars på hösten när det är grått och trist, när alla de vackra löven är borta på träden, regnigt och blåsigt så brukar jag alltid komma i en deprission.
Men absolut inte denna höst...när man har fått det vackraste som finns så känns det underbart även om vädret är så trist. Då har vi en innedag och myser, skrattar och busar istället.
♥♥ O nu vet man vad meningen med livet är ♥♥




Som sagt, måndagen var trist. Men det som var bra var att René kom på kvällen och de fick igång bilen!!!!!
Det var batteriet som var helst slut, så vi kommer snart köpa ett nytt. det var så skönt att det bara var det som var felet. Tack René för hjälpen!
Annars under måndagen så var vi hemma, jag packade mellan varven medans Alde låg och sov. Så det blev en del gjort faktiskt, och det är bra det för snart bär det iväg! När Jens kom hem så fixa dom med bilen sen så åt vi lite kvällsmat och myste i soffan. Damen har ju börjat vakna nu en extra gång nu på kvällen, så hon var med oss tills vi gick och la oss. Förresten! Nu förtiden så nöjer hon sig inte med att slå eller titta på de små djuren över skötbordet..nepp..näru! Hon drar tag i dom, biter och äter på dom...stackar de små! *Ler*






Sen la vi henne i sängen ihopp på att hon skulle somna. Vi sprang lite o grejjade det sista inna vi skulle lägga oss. Vi hängde lite tvätt, borstade tänderna, släckte och sen tog jag lite bilder medans Alde krmar kossan och lyssnar till lite musik från mobilen.




Så när vi pysslat klart så hade hon somnat. Lilla älsklingen...
Vi älskar dig så, mer än våra egna liv

Så såg våran måndag ut, jag ska blogga senare om denna dag =)
Men först ska jag äta.

Later on...

Kommentarer
Postat av: Jessica♥ Mamma till Leia

Sv: Jaha, på så viss. Va skönt att allt gick bra:-)

Ja, Arn har jag sett.. Jätte sött namn och verkligen unikt. Vår lilla sessa heter Leia efter prinsessan Leia i Star wars. hehe. Brukar skoja ibland, om vi skulle få en pojke skulle han få heta chubaka. haha. !! ;)



Du är så välkommen att läsa min blogg ;) Ska titta in hos dig dagligen.. Tycker de är en trevlig kvällsrutin att kolla bloggar. !!

2009-11-24 @ 19:42:21
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Postat av: Linda (syster till Emma, å mamma till Lucas)

Hihi, bra att Alde får lära sig tidigt även hon vilket hockeylag som gäller ;)

2009-11-25 @ 12:29:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0