.: Lördag update :.

Sorry att jag inte hunnit uppdaterat så mycket, men vi har haft så mysigt nu i helgen så datorn har inte varit prio 1 precis. Det blir ju så ibland.
Igår under lördagen så hade vi en total mysdag, vi gjorde inte alls många knop, knappt någon;)
Vi hade ju handlat och farit under fredagen så allt sånt var ju klart. Eftersom jag hade fått sovmorgon i fredags så var det Jens tur att få sova ut lite grann. Jag och Alde gick upp kl 8.00, tittade lite på tv, busade och gosade.




Sen kl 10.00 så gick vi in för att väcka pappa. För vi hade ju gjort i ordning frukost till oss=)
När vi satte oss för att äta så satt lilla gumman och tuggade i sig hennes mjukisbok...gott?! Njeeeaaa...



Sen så blev hon så trött, hon låg i soffan med oss medans vi kikade på en film =)

Senare på kvällen, runt 17.30 så skulle vi äta lite. Chickenbits med våffelpotatis och tzatziki blev det och Aldis fick lite gröt. Det var supergott, och det tyckte nog Alde med. Hon älskar verkligen att sitta i sin stol och kika och busa medans vi äter.







Annars under lördagen så tvättade vi lite, hängde tvätt, dammsög och donade lite här hemma. Sen så blev det tv och mys hela kvällen. Det var jätte mysigt!
Alde somnade så gott och vi gick och la oss rätt sent, men det gjorde ingenting.
Jag gjorde iordning Jens farsdag present med..men bilder lägger jag upp sen!

Skriver snart om dagens bravader!
Later on...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0