.: Liten blir större :.



Idag blir våran trollunge 5 Månader. Tiden den går fort, men det är underbart att veta att Alde kommer att växa och bli en stor tjej :) Ser fram emot all den kommande tid i våra liv.
VI ÄLSKAR DIG!

Gumman har haft feber inatt, ganska mycket men hon var så söt och snäll.
Jag gav henne lite  mat runt 4 i morse, då var hon genom svettig och väldigt varm. Sen somnade hon om igen och sover ännu, klockan är 8:37. Skönt att hon sover och så får vi hoppas febern lägger sig helt. Sist hon fick sprutor så hade hon lite feber på natten sen var den borta dagen efter.
Jag tänkte få i mig lite frukost, och sen ska jag lägga mig hos henne tills hon vaknar.

Våran lilla solstråle


Later on...

Kommentarer
Postat av: Helen

Hej :). Kul med en ny bekantskap :D. Vilken supersöt liten tjej ni har :D och vilken härlig blogg.

Tack för dom fina orden om Tindra, kan ju inta annat än att hålla med partisk som man är hahahaa.



Hoppas att Alde har vaknat och är feberfri :D

Kramis

2009-11-03 @ 09:07:04
URL: http://tiemsa.blogg.se/
Postat av: Jennie

gooowsigt när de börjar mysa me fossingarna=)

2009-11-03 @ 17:33:38
Postat av: Laura, mamma till Kasper

Åh grattis :D

2009-11-03 @ 20:59:50
URL: http://laurasnya.blogg.se/
Postat av: Laura, mamma till Kasper

sv: Tack så mycket :)

2009-11-03 @ 21:46:23
URL: http://laurasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0