.: Kommer snart ikapp! :.

Onsdag...

Ja..jag kan inte skriva så mycket om den. Vi var hemma hela dagen, bara slappa och tog det lugnt. Jag plcokar lite här hemma som vanligt nu inför flytten och Alde leker och busar.
Jag tog inte så mycket bilder som jag brukar men ett par blev det iallafall :)
Här är det dags för lite pasta/kyckling och katrinplommonpuré som efterrätt :)





MUMS!




Hanna kom över till oss på kvällen. Jag färgade håret på henne, och hon toppade mitt hår och sen la i en färg i min utväxt. Det blev toppen! Tack gumman!
Jag håller på o tar bort det allra mörkaste, det som nästan är svart, och fyller på med mer brunt och sen slingor.
Så nästa gång ska vi lägga slingor så får vi se hur det blir :) Men jag är jätte nöjd nu!
Så här blev det:


Så såg våran onsdag ut. Jag gjorde även en beställning till mamma och pappa. De skulle till Ikea idag, så jag skickade över lite pengar så ska de köpa med sig detta. Lite inredning bla till Aldes rum =)
Hennes rum är vit/pärlemo. Svårt att förklara, men ljust är det och hennes rum ska gå i rosa/vit. Hennes möbler är vita och så ska vi lägga in lite rosa detaljer.

Två stycken rosa blom-lampor

En rosa till förvaring, hon har en vit oxå redan, så de ska hängas upp bredvid varandra.

En rosa förvaringsbox på hjul med lock


En vit hylla som ska sättas upp ovanför hennes säng

I morgon ska jag hämta denna:

Det blev hoppa hage, den kommer hon få mer nytta av sen :)


Och utöver hennes rum så köpte vi en till hylla i ek till vårat sovrum.

En spotslampa som vi ska ha i stora hallen

Vi får ju ett extra badrum, med dusch och toalett. Vi ska ha våran betsade inne i det största badrummet och denna ska vara inne på den lilla toaletten. Jag tänkte inreda det i svart/brunt och turkost :=)

Så det kommer att bli så kul att få inreda!
Så såg våran onsdag ut =)

Tordag to go! Men nu ska vi kolla på den nya serien V, riktigt bra faktiskt!
Later on...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0