.: Härliga måndag :.

Ligger lite efter här, men hade ju lovat att fortsätta på måndagen :)
Under hela måndagen så var vi hemma, slappa, det var så trist väder så vi gjorde inget speciellt.
Här kommer lite bilder från förmiddagen.





Sen åt jag lunch medans Alde låg och sov
Lax med grönsaker

Sen vaknade gumman igen, hon brukar sova runt 3 timmar på förmiddagen.
Här ligger hon på golvet på sin fäll och filt och leker med sin favoritbok.



Sen skulle gumman få smaka lite på mat. Denna gång var det pasta & kyckling, det är ju så ovant för henne än, men det går framåt =) Något hon slukar i sig och hugger efter skeden är katerinplommonpuré...
Haha...det ser så roligt ut när hon gapar innan jag ens visat henne skeden.




Å nu till efterrätten...





Sen blev det lite lek på golvet. Alde kom på att hon kunde kika in i spegeln och titta på mig genom den när jag stod bakom henne. Det var en rolig lek!




Här är Alde innan pyjamas-tajm! En nöjd tjej som sitter och lutar sig mot mamma en sväng.


Sen när Alde somnade runt 20.30, så slappade vi och kollade på tv innan vi gick och la oss =)
Så såg våran måndag ut.
Nu ska jag vila en stund och sen så ska jag skriva om tisdagen med =)

Later on..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0