.: Fyyyy skäms! :.

Ja...fy skäms på MIG!
Jag bara lovar och lovar hela tiden...vi får kalla min blogg nu för BLÖGN (blogg+lögn)
Så säger Jens nämligen...

Jag skulle ju ha skrivit om igår tisdag...och IDAG med..men jag hänger inte med.
Idag var Hanna här tills mycket sent! Vi har färgat håret på varandra o hon klippte mig med. Så jag har inte hunnit, men men...jag ska göra så gott jag kan i morgon! Jag får ta lite då och då helt enkelt.
Alde tar upp min tid så mycket nu, hon blir ju större och större och vill göra mer saker och utvecklas för varje dag.

Men i morgon så skriver jag mera och så får vi se hur lång jag hinner =)
Roligt ni som läser!

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, ajabaja dig. :)

Hoppas att allt flyter på bra med packning inför flytt osv. :)

Kram!

2009-11-19 @ 11:21:10
URL: http://phobiasolace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0