.: Blixtlås & Knappar

Alde älskar dessa föremål...
Detta är så intressant och nu pillar hon ju mer med fingarna och inte hela handen.
Så nu har jag på mig en huvröja med blixtlås, och den roligaste leken idag var att pilla på den silvriga runda grejen och sedan dra ner den. Om och om igen...och lika roligt var det varje gång, och man märker ju att det är så medvetet nu när de sitter och pysslar och pillar på saker. Roligt när de små börjar bli så intresserade.
Så nu ska jag allt passa mig så jag inte flashar när hon sätter igång med sina dra-upp-och-ned-lekar.
Knappar är oxå en hitt att pyssla med och även kolla på.



Nu vill Alde ha mat...
Later on..

Kommentarer
Postat av: Emma

Naaw, vad gulligt... Små små saker man märker hos sitt barn betyder såå mycket!! :)



Viggo har börjat tjoa/skrika en massa så man får ont i huvvet ;) Han är helvild haha.. Undra vad det ska bli av honom då han blir äldre...

2009-11-17 @ 09:50:42
URL: http://mammatillviggo.blogg.se/
Postat av: jennie

nee jag tycker filmerna är rätt dåliga jag=) storyn e bra men svenska skådespelare=/

2009-11-17 @ 11:12:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0