.: All Night Long :.

Åh! Nu fick jag den låten i huvudet!
Ja...packning hela natten lång!

Jag gick iväg för att handla förut, va skönt med lite luft och få komma hemmifrån en sväng. Köpte årets första julmust dom vi ska smaka på i morogn med lite lussekatter till. Vi har hållt på hela kvällen och nu är vi så trötta så vi ska sussa nu. I morgon ska vi upp tidigt för att hämta möbler, upp till nya lägenheten med alla kassar och lådor. Det blir lättare att få bort allt sånt så är det bara att skruva ner lite möbler.

Nu orkar jag inte mer, har inte tagit en bild efter de jag tog i morse, inte likt mig men tiden fanns inte idag.
Skriver mer i morgon och då lär jag vara vansinnigt trött.

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Malin och Tuva♥

Min syster har går in i vecka 20 på söndag. Hon är beräknad till 25 april med en liten ficka som ska heta Elise. =)



Ja det är nog många som säger moffa =) HIHI.. =) Gjorde nog jag med.. Kramis

2009-11-27 @ 06:28:01
URL: http://malinstuvaluva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0