.: 25 veckor idag! :.

Tummen upp!
(Perfekt bild, tagen i morse)

Ja...idag är våran lilla sessa 25 veckor. Klockan är 23:32 nu när jag skriver, och hon föddes 23:12...för hela 25 veckor sen. Gud vad jag kommer att skratta åt detta när hon är 18 år och tyckte att 25 veckor var mycket...tji får jag då! Men i nuet... så är det helt otroligt vad tiden går fort, kändes ju nästan som igår, när hon lades upp på min mage, lilla tjejen som vägde runt 2700 när vi åkte hem. Hon var lika lugn då som hon är idag, fast nu märker man en viss bestämdhet i damen. Underbart!

Jag kommer inte att blogga om dagen idag, klockan är mycket. Vi har packat HELA dagen typ. Min rygg är inte min vän idag..så Jens ska försöka fjäska för den med lite massage.

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Jennie

YEs...det är det jobbiga...för barnen...det är ju inte deras fel att de inte kan skilja på rätt o fel utan det är oftast föräldrarnas.

2009-11-26 @ 07:35:28
Postat av: Jennie

Tack=)



Ja huvudsaken är ju att det inte går uppåt på vågen =D



Hur länge hade du tänkt amma...eller du kansk einte har satt nåt "stoppdatum" direkt?

2009-11-26 @ 12:55:53

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0