.: Kläder :.

Ska uppdatera lite det vi har köpt till våran älskling, vet inte om det är allt, men det är en del. Idag köpte jag de kläderna som är på den första bilden. De var så fina =) Annars så är det lite blandade kläder, och längst ner så är det lite påslakan jag har köpt på Jysk, och sen en badcape från H&M och två filtar från Hemcompaniet.








Idag känner jag mig bättre, så förhoppningsvis så slapp jag att bli sjuk. Det var fruktansvärt skönt. Det har varit toppen väder idag med solsken och ingen snö. Det känns som om våren är här. Jag tog en tripp till Öb och köpte färg till spjälsängen (hoppas det blir bra nu), sen var jag till Hemcampaniet (underbar affär) och hittade lite småplock. Jag mötte upp Jens så vi åkte hem tillsammans. Älsklingen gjorde sin berömda köttfärssås med spagetti, det var super gott. Tandläkaren ringde mig och sa att de var tvugna och ändra på tiden som jag hade egentligen på torsdag, så jag ska få komma dit i morgon istället..vilket är bra...men jag blir ju så nervös. Tänk på mig i morgon är ni snälla!
Nu ska jag titta om jag hittar något gott i skafferiet.

Må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0