.: Trött, arg och tjock :.

Vilken fin rubrik det blev, riktigt stolt över mig själv faktiskt ;)

Var ju som sagt hos tandläkaren idag, men vi gjorde inget speciellt denna gång. Men FY vad dyrt det är, det kommer kosta en del framöver vill jag lova, för det var lite att fixa. Nu önskar jag bara bättre ekonomi och bättre tänder. Men trolla kan vi tyvärr  inte göra. Men det löser sig, som allt annat.

Sedan så har jag varit vresig hela dagen tills min älskling kom hem från jobbet. Vi tog våran vardagliga fika och pratade ut om allting, sedan kändes det bättre =) Jag har målat en del av spjälsängen nu (i rätt färg!) Det kommer bli super. Att vi inte köpte den färgen tidigare är ju en bra fråga. Nu är jag så trött så jag vet knappt vad jag skriver, så nu är det dags...
Zzzzzzzzzzzzz.

Må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0