.: Tandvärk & beroendeframkallande godis :.

Ja, så sant som det står så har jag haft tandvärk. Hela dagen från och till. Det gör så förbaskat ont, tur att jag ska iväg till tandläkaren snart. Den 12:e är det heliga datumet.


Jag vaknade kl 6 i morse, och var först inte världens gladaste med tanke på all pina jag hade. Jag gick upp,tog en alvedon, gjorde frukost, kokade kaffe, dukade fram, skrev ett litet kort till min älskade Jens som han skulle få på morgonen. Kärlekskrank som jag är så älskar jag att göra små lappar och ge bort fina kort med massa kärleksprat i till min älskade. Samt att göra i ordning frukost och skämma bort. Det behöver alla! Sen var jag lite gladare faktiskt.
Sedan när Jens hade åkt till jobbet så lade jag mig i sängen och kollade på "Pineapple Express", det var inte den bästa filmen jag sett så jag jublade inte, snarare när den var slut. Men titta på den, det skulle jag allt göra, Stebämt som vi säger i denna familj.
Sedan har jag spelat lite spel, haft ont i tanden, spelat lite till, pratade med Jens, saknade Jens, fick lite mer ont  i tandhelvetet, så det tillslut gjorde ont i hela käken. Inte en sån intressant dag kan tyckas, men jag orkade inte göra så mycket.
Jag plockade i ordning lite här hemma, och gjorde i ordning fikat som vanligt till Jens kom hem, sen satt vi där, i lugn och ro och pratade och fikade *älskar denna stund* Införas som tradition ska det verkligen göras!

Höjdpunkten med idag är nog detta:

Ja just det, min älskade lilla pojke har fått hem sitt efterlängtade spel. Nu blir det att sitta vid datorn tills den lille tittar ut i Juni, men det gör absolut ingenting. Vi får passa på helt enkelt. Jens har berättat och berättat och åter berättat det mesta för mig, så jag kan nog oxå sätta mig och spela och bli klassad som en erfaren spelare...nästan iallafall. Att se honom glad gör mig glad, det är huvudsaken.

En annan sak jag tänkte skriva om är att  Brio är nog Nu världens mest godaste godis. Jag är nog lite beroende av dom, men jag får skylla på gravidhormoner =)


Nu är klockan mycket, och det är dags för sängen. Jag hoppas innerligt att jag får slippa tandvärk under natten, för jag står inte ut längre...i morgon är det den 12:e mars!!!..Eller inte..vem försöker jag lura?, tanden möjligtvis.
Jag ska dra med mig Jens in nu, bebis sparkar hej vilt så han får passa på innan den somnar igen.

Må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0