.: Städdag :.



Idag blir det ett kort inlägg, för så mycket har det inte hänt.
Dagen började med huvudvärk, vilket inte var allt för kul. Men det gick över tillslut, så då passade jag på att städa. Jag dammade, dammsög, torkade golv, skura badkar och toalett  mm. mm.
Nu luktar det massa gott och ser jätte fint ut, så det var skönt att få det gjort. Det är väl det jag har pysslat med hela dagen, för det går inte lika fort längre. Hihi.

Sen när Jens kom hem så fikade vi lite, en jätte mysigt stund är det faktiskt som vi har börjat gjort. Så pratar vi lite om hur dagen på jobbet har varit och vad jag har pysslat med. Sen så har vi spelat lite spel, jag har pratat som vanligt med Ann (underbar tjej), sen ställde jag mig och gjorde massa mat så det även blev lite matlådor under veckan som är till Jens. Vi kollade lite på tv och åt, och sen så spelade vi lite till och bara slappade. Det var riktigt skönt att lägga sig och slappna av, kankse ska ta det lite lugnare ändå med städningen, jag är som sagt inte lika snabb som förut, även om jag vill ;)

Nu ska vi ta oss en kvällsdusch och sedan hoppa i säng och sussa.
Må väl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0