.: Spjälsängen är klar! :.

Äntligen! Det var ett slit vill jag lova, men gjord med kärlek. Denna säng kommer faktiskt betyda mer för oss än om vi hade gått och köpt en vit säng. Det finns lite mer minnen bakom denna på ett annat vis, och det var jätte roligt!  Det var en bra aktivitet för mig att dona med i väntan på bebis, nu när jag är hemma och inte jobbar. Jag måste klura ut något mer jag kan göra =)
Här kommer lite bilder under processen när jag målar den, det är under olika dagar, men har samma målarkläder =) Sen är det bilder på när Jens sätter ihop den och när jag korrekturmålar. Zorro ser vi på en bild när han var med oss, men han gillade solen bäst och smet iväg ;)




Idag har vi annars tagit det lugnt. Pysslade med sängen på förmiddagen, och tog en promenad medans solen var uppe. Det var så skönt ute men jag orkar inte gå så långt längre. Så vi gick sakta och vankade och lyssnade på talbok och musik. Vi tog våran runda ner till campingen och gick vid Vänerns strand, det är så vackert! Det var skönt iallafall att få komma ut och röra på sig lite och få lite luft =)


När vi kom hem så beställde vi pizza. Men eftesom jag inte äter det längre och har ju inte gjort det under hela min graviditet så tog jag en sallad istället =) Men Jens var allt värd en. Min sötnöt! Han kommer att bli världens bästa pappa.
Sen blev det hockey och mys. Nu ska jag prata vidare med Ann på msn =)

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Emma

Sängen blev jättefin. :) Och tycker det ser ut som att magen har växt jättemycket, haha! :)



kramis

2009-03-20 @ 12:43:09
Postat av: Jenny till Emma

Ler, tack så mycket!!!

Ja, magen växer så den knakar faktiskt =) O bebis växer o sparkar som tusan.



Kramar

2009-03-20 @ 19:24:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0