.: Skatt, sammandragningar och sömnbrist :.

De tre S:en

Idag är det tisdag, en solig dag men lite kallare i luften. Igår så var det en lugn dag, Jens var på jobbet och jag hade en slappardag hemma. Jag orkade inte blogga något igår, för jag blev sååå trött på kvällen. Så vi kröp ner rätt tidigt och löste lite korsord innan vi somnade. Jag sov inte så bra på natten så idag sov jag en stund faktiskt, jag gick inte upp med Jens med andra ord som jag brukar göra. Vaknade och gjorde lite frukost, sen så gjorde jag mig i ordning för att gå ner till ica och handla lite och posta några brev.
Jag har även idag skaffat e-legitimation för att jag skulle kunna få deklarera på nätet och inför den kommande föräldraledigheten. Det visade sig att jag får tillbaka 10.300!!! Så underbart, för så mycket har jag aldrig fått tillbaka innan. Det kommer lämpligt innan bebis kommer, sen kommer Jens oxå få tillbaka en del så det kanske blir en senare resa kanske =) det finns alltid hål att fylla. Glada är vi iallafall.
Annars har jag haft ganska mycket sammandragningar idag, så det har varit skönt med lite vila,  för i morgon blir det fullt upp, men jag ska skriva om det då =)




Nu ska vi se på heroes, och sen blir det sängen. För nu är jag riktigt trött och seg!
Må väl!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Trevligt att läsa din blogg:)

Vi väntar jue till sommaren och båda längtar jue SÅ!

2009-03-25 @ 19:56:10
URL: http://mybebis.blogg.se/
Postat av: Jenny till Sanna

Tack detsamma!!

Jo, det gör vi! som bara den längtar vi, men inte så långt kvar ändå =)

2009-03-26 @ 19:26:30
Postat av: Emma

Skönt att få så mycket tillbaka! Ska bli spännande att se hur det blir för oss.. Pengar är alltid trevligt... ;)

2009-03-30 @ 21:42:43
Postat av: Jenny till Emma

hihi, ja. det va väldigt trevligt faktiskt! Ja, jag håller tummarna för er!! Kram

2009-03-30 @ 22:04:58

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0