.: Sjuk?! :.

Idag blir det ett väldigt kort inlägg. Det känns som om jag börjar bli sjuk =(
Vill inte!!!

Haft ont i huvudet större delen av dagen, och nu svettas jag och fryser på samma gång. Hänger inte alls med i svängarna, så jag ligger ner nu och försöker ta det lugnt. Förkyld och hängig. Håll tummarna för att det inte bryter ut något hemskt.
Idag har jag och Jens haft en slappar dag och kollat på Tennisen. Det har varit super mysigt!
Nu ska jag vila lite, orkar knappt skriva.



Må väl!



Kommentarer
Postat av: Emma

Uschdå, hoppas att du blir bättre snart!

2009-03-09 @ 09:10:55
URL: http://phobiia.blogspot.com/
Postat av: Jenny till Emma

Tack gumman! Det känns faktiskt redan bättre. Har nog sovit bort allt ;)

2009-03-09 @ 14:04:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0