.: Ont & trött :.



Idag känner jag mig som den här kärringen damen...ingen vacker syn!  *Skrattar*

Jag har faktiskt varit väldigt duktig idag, jag har städat massor här hemma, dammsugit, gjort rent våran soffa ifrån allt katthår (behövdes!). Städat städskåpet som såg ut som Hiroshima, plockat och dammat och lagat väldigt mycket mat! Så nu har Jens matlådor =) Nu känns det väldigt fräsht här hemma och jag är nu helt utslagen. Jag har haft en hel del sammandragningar idag, men det beror nog på att jag hållt igång hela dagen. Nu är jag helt färdig och orkar knappt blinka längre...men kom just på att jag måste renbädda sängen, för jag tog bort alla sängkläder förut och hängde ut våra täcken och kuddar. Pust och stön... Nu ska jag gå och bädda och sen sussa.

Ps: Ässssskling!!! Titta vad jag hittade ;) (internt)


Må väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0