.: Ont, tjock och massa fika :.

Onsdag

Jag hade sovit så dåligt under natten, men endå vaknar jag kl 7 när Jens ska till jobbet. Men jag var ju pigg så det var inget att göra någonting åt. Det är väl kanske en bra övning antar jag innan vårat mirakel kommer till världen.
*gääääääääääääääsp*


Jag pysslade under morgonen och gjorde mig klar inför dagens bravader. Jag skulle nämligen träffa Maria först och sedan Hanna. Jag städade lite för Maria skulle komma först hem till mig, så skulle vi gå tillsammans bort till Rörstrands restaurangen. Hon ville ju även kika på spjälsängen och så =)
Vi knata bortåt, det gick sakta men säkert. Men fy vad trögt det går, är ju inte alls van men det är lika bra att vänja sig och inse fakta. *ler*
Vi tog dagens lunch, jätte fräscht verkligen, för man får plocka ihop sin egna sallad. Mums. det var kassler med massa godsaker till. Nyttigt och bra =) Det var jätte tevligt att träffa Maria, det får vi göra fler gånger! alltid kul att sitta och snacka med dig!


När vi var klara så gick vi till stan, jag skulle inte möta Hanna förrens kl 14, så vi gick omkring en stund. Phu! Jobbigt blir det. Men jag satte mig i solskenet på torget vid rådhuset och pratade en stund med min älskling. Sedan kom Hanna och vi gick till Garströms Café, som vanligt. Det är verkligen hur mysigt som helst där inne, vi har våra speciella platser där inne, nämligen i två stora skinfåtöljer. Det är alltid så trevligt, och det var skönt att få sitta ner efter att jag gått så mycket innan. Så där satt vi tills klockan blev 17 =) Så skönt att prata med dig, och så roligt vi kommer ha det i sommar när våra efterlängtade små underverk kommer! Sen så sa vi hej då och jag gick och mötte upp Jens så gick vi hem tillsammans. En väldigt lyckad och rolig dag, men jobbig samtidigt.


På kvällen sen så kollade vi på star Wars och åt lite mat. sen var både jag och jens så trötta så vi somnade i soffan. Vi sov där kanske i en timme, och då var kl ca 22.00. Då gick vi och la oss, men var vi trötta då?! Nope.. icke! Varför skulle det bli så?! Vi var ju helt färdiga, så vi löste korsord och lyssnade på talbok. Tillslut så somnade vi, men klockan var nog en del då.

Torsdag

Jag skulle egentligen träffat kära Emma idag..men jag var helt färdig i kroppen. Jag hade så ont i benet, hade knappt fått någon sömn alls. Men vaknade igen när Jens skulle jobba och var vaken ett par timmar. I hopp på att orka med fikadagen med Emma. Men jag var tvungen att avböja, för vi skulle ses rätt tidigt. Men det tar vi nästa vecka!! =)
Jag vilade som sagt under förmiddagen och sov iaf i två timmar sen. Sedan klädde jag mig och tog bilen bort till Öb och köpte ett balkongbord. Det var super fint (lägger in en bild), så nästa inköp blir den två nya stolar som vi ska köpa på Jysk. Det kommer att bli en fin balkong iår, då jag ska köpa två stycken blomlådor och så lite fina blommor och ställa ut en palm eller något sen när våren och sommaren kommer. Ska blir roligt att dona med det iallafall. En ny grill ska införskaffas med, för jag tror inte våra grannar gillar våran klotgrill vi har idag. Haha. Nog om det, jag åkte dit iaf, och sedan åkte jag och handlade lite mjölk och bröd. Storhandla får vi göra i morgon.
När jag kom hem så var Jens redan hemma. Vi fikade som vanligt och nu har han spelat lite spel och jag har suttit och pratat med Ann på msn och bloggat =) Nu ska vi fixa lite mat och kolla på Star Wars...igen..som vi råkade somna ifrån igår ;)


Må Väl!

( Tycker den är så söt när den dansar, haha)

Kommentarer
Postat av: maria

det var jätte mysigt att sitta och tjöta med dig .. hoppas inte att det blev för jobbigt att gå för dig

tack för tips och råd ang m jag la ner allt L

måste ses snart är ledig hela nästa vecka åker till sthlm på helgen men annars inget . vi kan la höras av

kramis i massor

2009-04-03 @ 09:48:16
Postat av: Jenny till Maria

Ja, det var massa mysigt, alltid lika trevligt! Så jag tycker absolut vi ska ses nästa vecka. Vi åker ju till Norrköping på skärtorsdagen. Men från mån-ons gör jag inget. Ska till bm och lite sånna saker bara. Men vi hörs av. Massa kramar!

2009-04-03 @ 12:30:46

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Remember Me

E-postadress: (bara jag som ser)

Bloggar du?:

Give it to me baby:

Trackback
RSS 2.0